Shop Mobile More Submit  Join Login
Shush, Ezio. Shut Your Lips by demonsfearme Shush, Ezio. Shut Your Lips by demonsfearme
DO THE HELEN KELLER AND TALK WITH YOUR HIPS.

No, seriously boy. We love you and all, but you apparently can't sing. JUST WIGGLE THEM HIPS BOI IT'LL BE OKAY

(And if you can't see Rosa and Leo say the following,
Rosa: Hey Pavaratti! Don't quit your day job!
Leo: He's tone deaf...)

HOLY ANACHRONISMS BATMAN

I drew this at work. It sucks. Derp. And I forgot to color half of his cape. Too lazy to fix it now. I will later.

Ezio, Leonardo, Rosa (c) Ubisoft
Art (c) Me
Lyrics "Don't Trust Me" by 3oh3
Add a Comment:
 
:iconcutlarp:
CutLarp Featured By Owner Mar 6, 2015  Hobbyist General Artist
Don't stop singing Ezio!
Reply
:iconrainbowjune:
RainbowJune Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Rock it, Ezio!! :D
Reply
:iconthefoxylady:
Thefoxylady Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
I honestly can totally see him singing this!!!!! *dies laughing*
Reply
:iconvicpin:
VicPin Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Writer
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Awesome!
Reply
:iconmegamuffinz00lawl:
megamuffinz00lawl Featured By Owner Oct 25, 2012  Hobbyist Artist
hes got money from his parents and a trust fund back east :iconbadassplz:
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Oct 25, 2012
Hahahaha.
Reply
:iconsirithcam:
Sirithcam Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist General Artist
hes tone deaf xD lol :D
Reply
:icon96patches:
96Patches Featured By Owner Sep 8, 2012  Student General Artist
ROFL+:lmao:
xxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Talk with ur hips-NICE^U^
Reply
:iconfallenangel235:
FallenAngel235 Featured By Owner Aug 2, 2012
Who cares about his singing... it's EZIO ffs! (lmao) i can help to shut him up... i'll just use my lips against his! >3!!
Reply
:iconninjagokugunman:
NinjaGokuGunman Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist General Artist
uh,just go ahead and do your thing ill leave.
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Aug 3, 2012
Sounds like a plan.
Reply
:iconjackalnobuaki:
JackalNobuaki Featured By Owner May 29, 2012  Student General Artist
Let's just hope he never, ever...
Ever, ever, ever!!!...
Quit his day job. Kuh kuh kuh...
Reply
:iconheelash:
HeeLash Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist General Artist
ahahahah he's singing "Don't trust me" xDD I love this one! I bet it's dedicated to Leo ;P
Reply
:icondarkdiscord:
DarkDiscord Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconkezasu:
Kezasu Featured By Owner Apr 17, 2012
Ahaha. XD "He's tone deaf!"
Reply
:iconmothermckarther:
MotherMcKarther Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist General Artist
Lol love it XD
Reply
:iconrazieltheblue:
RazielTheBlue Featured By Owner Feb 10, 2012
oh rosa you make me happy. :D
Reply
:iconsweetsongbird:
sweetsongbird Featured By Owner Feb 2, 2012  Student Writer
x) I love it!
Reply
:iconchiherah:
Chiherah Featured By Owner Jan 22, 2012  Professional Interface Designer
Hahaha this is GREAT xD I can't imagine Ezio ever becoming a pop star~ lol
Reply
:iconbubbasue42:
BubbaSue42 Featured By Owner Dec 2, 2011  Student Digital Artist
The funny thing is.... He can play the lute... and he's only slightly tone deaf... Your piece was total forshadow! Gotta love it!!!
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Dec 5, 2011
XD I think they stole my idea.
Reply
:iconbubbasue42:
BubbaSue42 Featured By Owner Dec 5, 2011  Student Digital Artist
Haha that's great. I wonder if they go on fansites like this to see what the people want...
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Dec 6, 2011
You know, I wouldn't be surprised. Though they might get scared by all the shipping. Depending.
Reply
:iconbubbasue42:
BubbaSue42 Featured By Owner Dec 6, 2011  Student Digital Artist
Yeah, I'm against most of the shipping they do too... at least the same sex ones... I kinda miss EzioXRosa though... Rosa was pretty funny...
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Dec 7, 2011
I love EzioxRosa. I won't lie, I'm a LeoxEzio fan too, but I understand your distaste. But I LOVE EzioxRosa.
Reply
:iconbubbasue42:
BubbaSue42 Featured By Owner Dec 7, 2011  Student Digital Artist
I kinda wish poor Ezio could be with Christina too...
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Dec 7, 2011
Yeah... 8C
Reply
:iconairrider1:
Airrider1 Featured By Owner Sep 16, 2011  Hobbyist General Artist
I'm guessing the first heckler Ezio doesn't know gets a Hookblade across the jugular.
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Sep 17, 2011
Probably
Reply
:iconsilver-dog09:
silver-dog09 Featured By Owner Jul 29, 2011  Hobbyist General Artist
hey random thought, but whatever happened to Rosa anyway? xD
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Aug 2, 2011
Her actress passed away in a car accident while working on Brotherhood. =/
Reply
:iconsilver-dog09:
silver-dog09 Featured By Owner Aug 3, 2011  Hobbyist General Artist
Oh wow that's so sad D':
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Aug 3, 2011
It really is =/
Reply
:iconsilver-dog09:
silver-dog09 Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist General Artist
On a happier note, your icon gives me joy.
Reply
:iconkitsune2008:
kitsune2008 Featured By Owner Jul 7, 2011
And I thought I was a bad singer.
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Jul 7, 2011
Clearly you have nothing on Ezio
Reply
:iconsakura-kagurazaka:
Sakura-Kagurazaka Featured By Owner Jun 27, 2011
-spits out coffee- EZIO. JUST SHUT UP. PLZ. KTHNX.
Reply
:iconvampluv10:
vampluv10 Featured By Owner May 27, 2011  Hobbyist General Artist
lolz. (ps: i love ur icon!)
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Jun 2, 2011
Thanks!
Reply
:icondollfacednightmare:
DollFacedNightmare Featured By Owner May 9, 2011
This. Made. My. Day.
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner May 9, 2011
Why thank you!
Reply
:icondollfacednightmare:
DollFacedNightmare Featured By Owner May 9, 2011
Not a problem! It looks awesome XD
Reply
:iconinosha:
Inosha Featured By Owner Apr 1, 2011  Hobbyist General Artist
This is even better when you are actually listening to the same song!
Oh the mental image, I mean, this suits him. Ezio, you casanova, you! Just wiggle them hips, alright? It'll go just fine!

-Inosha
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Apr 1, 2011
Actually, I taught Casanova everything he knows. ;D
Reply
:iconinosha:
Inosha Featured By Owner Apr 1, 2011  Hobbyist General Artist
Did you, now?
We ought to blame us going gaga over Ezio because of you! You naughty person, you!

Seriously though, great job, matey!
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Apr 1, 2011
Oh lol Sorry. I was responding ICly to that. Ezio muse has a tendency to do that. I probably should have clarified that.

And thanks!
Reply
:iconinosha:
Inosha Featured By Owner Apr 2, 2011  Hobbyist General Artist
I should have realised... But I'll agree with Ezio muse on that!
And you're welcome!

But I want ask you something, what gave you the inspiration to draw this epic piece of win???
Reply
:icondemonsfearme:
demonsfearme Featured By Owner Apr 2, 2011
lol Nothing really. Boredom at work.
Reply
:iconinosha:
Inosha Featured By Owner Apr 2, 2011  Hobbyist General Artist
Inspirations comes at epic times, I must say!
Reply
:iconyeahyeahyeaaah:
Yeahyeahyeaaah Featured By Owner Mar 12, 2011
PFFFF Rosa is being awesome as usually and honest too XD it really made me laugh !!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 10, 2010
Image Size
1.3 MB
Resolution
1692×2115
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
24,889 (2 today)
Favourites
544 (who?)
Comments
212
×